Yüksek Anıtlar Kurulu duymasın!
Karacabey’de geçtiğimiz hafta Tahıl Dükkanları’nın olduğu
yerde inşaatı süren katlı otopark çalışmaları sırasında iş makinesinin 2
metrelik çukura gömülmesinin ardından ilginç bir iddia ortaya atıldı.
İlçenin
tanınmış esnaflarından Cavit Çamoğlu, tünel biçiminde ortaya çıkan çukurun
araştırılmadan kapanmasına bir anlam veremediklerini kaydetti. Konuyla ilgili
Yüksek Anıtlar Kurulu’na seslenen Çamoğlu, bu çukurun araştırılmasını istedi.
Karacabey’in
geçmiş zamanlara ait önemli tarihi yerlerinden biri olduğuna dikkat çeken
Çamoğlu, “Bölgede çalışma yapan iş makinesinin çukura gömülmesinin ardından
bölgeye gittik. Herkesi hayrete düşürecek, 2 metreye yakın tünel biçiminde bir
boşluk gördük. Kimse buna bir anlam veremedi. Bu çukurun araştırılmadan
kapanması bizleri şaşırttı. Belki de bu çukur ilçemize ait önemli bir tarihi
bulguyu gözler önüne serebilirdi. Konuyla ilgili Yüksek Anıtlar Kurulu’nun
dikkatini çekmek istiyorum” dedi.
Şantiye caddeleri
işgal ediyor!
Katlı
Otopark çalışmalarının başlamasıyla birlikte caddelerin işgal altında olduğuna
değinen Cavit Çamoğlu, “Orada bulunan tüm ilçe esnafı adına konuşuyorum.
Yapılan hizmetlere bir diyeceğimiz yok. Ancak caddeler işgal altında.
Şantiyenin orada olması sıkıntı yaratıyor. Bir şeyler yapılırken, esnafın da
düşünülmesi gerek mi?” diye konuştu.
