Ayça’dan gurur verici başarı
Karacabey 14 Eylül İlköğretim Okulu 7/B sınıfı öğrencisi
Ayça Salgın, Çevre ve Orman Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğinde
Türkiye genelinde gerçekleştirdiği, “Çevre” adlı sunu yarışmasından alnının
akıyla döndü.
Salgın, 2
bin 105 eserin bulunduğu yarışmada, “Karagöz ile Hacivat Ağaç Dikiyor” isimli
sunuyla, Bursa’nın en iyi 3 eseri arasına girdi. Kendi aralarında sıralamanın
yapılmadığı yarışmada, 14 Eylül İlköğretim Okulu, ilköğretim okulları arasında
dereceye giren tek devlet okulu olarak, ayrı bir övgüyü aldı.
Bursa
Valimiz sayın Şehabettin Harput, Çevre ve Orman İl Müdürü ve Bursa İl Milli
Eğitim Müdürü Atilla Gülsar’ın da katılımlarıyla bir tören düzenlendi. Bursa
Osmangazi’deki Atatürk Anıtına çelenk sunulmasıyla başlayan program, daha sonra
Valilik Binası’ndaki ödül töreni ile devam etti. Yapılan konuşmaların ardından
“Başarı Belgeleri” öğrencilere verildi.
Liselerin
katıldığı afiş yarışmasında dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ile
ödülleri olan Dizüstü bilgisayarlar öğrencilere sunulurken, mansiyon alan
öğrencilere de birer fotoğraf makinesi hediye edildi.
İlköğretim
Okulu öğrencilerinin hediyesi olan bisikletlerin de adreslerine gönderileceği
belirtildi. Karacabey’i Bursa’da başarı ile temsil eden Ayça Salgın’a bu
projede Danışman ve Teknoloji Tasarım Öğretmeni K.Serap Şahin büyük destek
verdi. Sınıf Öğretmeni Sezgin Kaya’nın yazdığı proje metni de başarıda önemli
katkı sağladı.
14 Eylül
İlköğretim Okulu’nun bu başarısını takdirle karşılayan Milli Eğitim Müdürü
Hasan Turhan, dereceye giren Ayça Salgın ile emeği geçen okul idareci ve
öğretmenlere teşekkür etti.
