AKP’nin kesik telefonları açıldı

Haberimiz üzerine
faturalar ödendi:

Karacabey Adalet ve Kalkınma Partisi’nin kesik olan
telefonları dün açıldı.

Gazetemizin önceki gün manşetten verdiği “AKP ne hale
düştü” başlıklı haber sonrası ilçe yöneticileri 3 aydır kesik olan telefonların
faturalarını ödedi.

            Her geçen
gün cadı kazanına dönen AKP İlçe teşkilatında Başkan Adem Surguç ve yönetiminin
kesin olarak görevden alınacağı konuşuluyor. Parti içinde yaşanan görüş
ayrılıkları ile birbirini çekememezlik iyice ayyuka çıktı. Birlik ve
beraberliğin her geçen gün azaldığı AKP’nin önümüzdeki yıl yapılacak genel
seçimler ile öncesindeki 12 Eylül’de gerçekleştirilecek yeni Anayasa Paketi
Referandumu’nda büyük oy kaybına uğrayabileceği dillendirilmeye başlandı.

Partiye ilgisizlik
büyük sıkıntı yaratıyor!

İlçe Başkanı Adem Surguç önderliğindeki AKP’li
yöneticilerin partiye olan ilgisizlikleri sürekli sorgulanıyor. Parti binasına
hiç uğramayan yöneticilerin, her Salı akşamı yapılan toplantılara bile
katılmamaya başladıkları ya da sorunları tartışıp çözüme kavuşturmadan
bitirdikleri vurgulandı.

            AKP’li
yöneticilerin ilgisizliği nedeniyle 3 aydır telefonların kesik olmasının acı
durumu gözler önüne serdiğini dile getiren vatandaşlar, iktidar partisinin
Karacabey’de başarısız olduğunu belirtti. Vatandaşlar, “Karacabey’e hizmet
yağdıracaklarını söyleyenler nerede? Her şey sözde kalıyor. Sağlam bir yönetim
olsa böyle mi olurdu? İktidar partisinin Karacabey’de düştüğü acı durumun hala
görmezden gelinmesine bir anlam veremiyoruz” dedi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.