Terminalde aşure etkinliği
Karacabey Terminali’ndeki esnafların bu yıl üçüncüsünü
düzenledikleri, “Aşure Günü”ne ilgi yine yoğun oldu.
Bin kişiye
yetecek kadar kazanlarda hazırlanan aşurelere vatandaşlar tam not verdi.
Belediye Başkan Vekili Abdullah Akkoç’un yanı sıra, siyasetçiler, daire
amirleri, oda başkanları ve yöneticiler ile öğrenci ve yolculuk yapmaya
hazırlanan halkın katılımıyla ikram edilen aşure etkinliğinin her yıl
süreceğini belirten Terminal esnafı, organizasyonun oluşumunda katkıları
bulunan herkese teşekkür etti.
