Sınavlar yaşamın tek anlamı değildir!
Milli Eğitim Müdürü
Hasan Turhan, öğrencilere seslendi:
Karacabey Milli Eğitim Müdürü Hasan Turhan, Haziran ayı
içinde yapılacak Seviye Belirleme ile Üniversiteye giriş sınavlarında
öğrencilere başarı diledi.
Sınavlar
öncesi öğrencilere çeşitli önerilerde bulunan Turhan, vatandaşların da sınavlar
süresince gürültüye neden olacak eylemlerden uzak durmasını istedi.
Turhan
yaptığı açıklamada öğrencilere şöyle seslendi; “Uzun bir eğitim-öğretim
sürecinin sonunda sevinci ve hüznü birlikte paylaşıyoruz. Öğretmenlerinizden,
arkadaşlarınızdan ve sıcak yuvanız okulunuzdan ayrılarak mezun olmanın buruk
sevincini yaşıyorsunuz. Bir yıl boyunca heyecanla beklediğiniz, hazırlıklarını
yaptığınız sınav zamanı geldi.
Sizlere dikkat edilmesini gerekenleri uzun uzun
anlatmayacağım. Okul müdürleri ile öğretmenleriniz, sizlere gerekli uyarıları
yaptılar.
Sınavları
kazanırsınız yada kazanamazsınız. Ancak şunu asla unutmayın, sonuç ne olursa
olsun aileniz ve çevreniz nazarında kişiliğinizden bir şey kaybetmeyeceksiniz.
Sınavlar yalnızca sizin bilginizi ölçecektir. Sınavı yaşamın tek anlamı olarak
görmeyin.
Ne olursa
olsun; anne ve babanızla birlikte bizler sizleri çok seviyoruz. Gelecekte yeni
hedefler sizleri bekliyor. 5, 6 ve 12 Haziran tarihlerindeki sınavlar
yaşamınıza birçok sürpriz katabilir. Hepinize bu önemli virajda başarı
diliyorum. Tüm bunları azimli, kararlı, sabırlı ve planlı çalışarak
başarabilirsiniz.
Değerlerine
sahip çıkmayan milletler, geleceğe güvenle bakamazlar. Milli ve manevi
değerleri yozlaştırmadan, gelişmeye ve değişmeye açık olmalısınız. Vatan,
millet ve bayrak aşkından asla vazgeçmeyin. Her zaman Atatürk’e saygı ve
sevgiyle dolu olun. Mutluluk, sevgi ve sorumluluğunuzu paylaşın. Hoşgörülü,
anlayışlı, sabırlı, demokratik ve laik düşünceli olmak gerektiğini unutmayın.
Teknolojiyi yakından takip edin. Sizlerin eğitim ve öğretiminde büyük katkısı
olan veli, idareci ve öğretmen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
Geriye
bırakılabilecek miras, ne mal, ne de mülktür. En büyük miras çocuklarımızdır.
Öğrencilerimize en iyi olanakları sunan Okul aile birliği yöneticilerine de
minnettarlıklarımı dile getirmek istiyorum.”
