Nefesler tutuldu

D Grubu’nda çeyrek
finalin son biletlerini kimler alacak?

Karacabey’de büyük bir heyecana sahne olan “2010
Kaymakamlık Süt Birliği Kupası Köyler Ligi Turnuvası”nda çeyrek final bileti
alacak takımlar bu hafta oynanacak maçların ardından belli olacak.

            Daha önce
A Grubu’nda; Hamidiye, Ortasarıbey, B Grubu’nda; Keşlik, İsmetpaşa B ve C
Grubu’nda; Beylik ile Akhisar gruplarından bir üst tura yükselmeyi başardı.

            D
Grubu’nda ise bu hafta Harmanlı dışındaki 4 takım ilk ikiye girmek için
mücadele edecek. Yarın Ortasarıbey Sahası’nda formalite maçları oynanırken,
Bakırköy’de ise kıyamet kopacak ve ilk iki iddiası bulunan 4 takım nefesleri
kesecek.

            İlk olarak
saat 11.00’de 4 puanlı Muratlı, puansız Harmanlı önünde en az iki farklı galip
geldiği takdirde çeyrek finale adını yazdıracak. 6 puanlı Bakırköy ile 5 puanlı
Küçükkaraağaç mücadelesi saat 13.00’te başlayacak. Kazanan takım hem grup
lideri olacak hem de çeyrek final coşkusu yaşayacak. Maçın berabere bitmesi
durumunda ise gülen taraf ev sahibi Bakırköy olacak. Gruptaki diğer takım
Akçakoyun ise 4 maç sonunda 7 puan topladığı için diğer maçların sonucunu
bekleyecek.

            Cadı
kazanına dönen D Grubu’nda kimlerin çeyrek final biletini hangi takımların
alacağı bu maçların ardından netlik kazanacak.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.