Keşlik ve Çavuşköy’de seçim heyecanı

Karacabey Keşlik ile Çavuşköy, yarın sandık başına gidiyor.
29 Mart 2009 yerel seçimlerinde Keşlik Köyü’nden muhtar olarak seçilen Erdoğan
Öztürk’ün vefatı ve Çavuşköy Muhtarı İsmail Türk’ün de AKP’den İl Genel Meclisi
üyesi olması nedeniyle asaleten görev yapacaklar belirlenecek.

            Keşlik
Muhtarı Erdoğan Öztürk, bu yılın ilk gününde kalp krizi sonucu yaşamını
yitirmesiyle görevi baş aza olan Bünyamin Denizhan yürütmeye başladı.

            Çavuşköy’de
ise, yerel seçimlerde muhtar olarak seçilen İsmail Türk, aynı zamanda AKP’den
de İl Genel Meclisi üyesi oldu. İl Genele seçilmiş olması nedeniyle muhtarlık
yapamayan İsmail Türk’ün yerine Çavuşköy muhtarlığını da Veyis Akın vekaleten
yürütüyordu.

            Yasa
gereği her yıl Haziran ayının ilk hafta sonu yapılan ara seçimler 6 Haziran
2010 Pazar günü gerçekleştirilecek. Çavuşköy’ün seçimleri geçen yıl Haziran
ayına yetiştirilemediği için bu yıla sarktı.

            Çavuşköy’deki
seçimlerde vekaleten görevi yürüten Veyis Akın’ın aday olmayacağı bildirildi.
Çavuşköy’de 2 adaylı bir seçim olması bekleniyor. Şuan için Fikri Yüksel ile
Bünyamin Tahsin isimleri adaylık için konuşuluyor.

            Keşlik
Köyü’nde ise, şuan için görevi vekaleten yürüten Bünyamin Denizhan dışında
adayın bulunmadığı kaydedildi.

Sultaniye Köyü
2011’de sandığa gidecek

Geçtiğimiz hafta kalp krizi sonrası yaşamını yitiren
Sultaniye Köyü Muhtarı İlhan Tayfur’un yerine de aza Derviş Mete vekalet
ediyor. Mete’nin muhtarlığa vekaletiyle boşalan azalık görevine de yedeklerden
Muzaffer Alp görevlendirildi.

            Pazar günü
yapılacak olan ara seçimlerinde Sultaniye Köyü halkı sandık başına gitmiyor.
Sultaniye Köyü halkı, 2011 yılındaki Haziran ayının ara seçimlerinde asaleten
görev yapacak muhtarını seçecek.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.