“Hasta Hakları Birimi”ne başvurun
Karacabey Devlet Hastanesi ile ilgili her türlü
sıkıntıların “Hasta Hakları Komisyonu”na bildirilmesi istendi.
Vatandaşların,
Devlet Hastanesi ile ilgili şikayetlerine daha etkili çözüm bulunması adına
oluşturulan “Hasta Hakları Komisyonu”na önem verilmesi gerektiği bildirildi.
Devlet Hastanesi B Blok’ta bulunan “Hasta Hakları Birimi”ne şikayetlerini
dilekçeyle bildiren herkesin konuyla ilgili sorunlarına daha kolay çare
bulunabileceği ifade edildi.
Yapılan
açıklamada; “Hastanemizde ‘Hasta Hakları Komisyonu’ diye bir birim olmasına
karşın bahse konu sorunlarla ilgili bizlere ulaşan şikayet bulunmamaktadır.
Vatandaşlarımızın hastanede böyle bir birimin varlığından
haberleri olmayabilir. Hastane ile ilgili her türlü şikayeti olan vatandaşların
basın yolu yerine birimimize başvurmaları daha yararlı olacaktır. Bu tür
şikayet ve sıkıntıların yeri hasta hakları birimidir. Halkımızın bu konuya daha
duyarlı olmaları gerekir. Bu şekilde sorunlar ve de sıkıntılar minimize edilmiş
olacaktır. Hizmet kalitesi de artacaktır” denildi.
Hasta Hakları Komisyonu hastane personeli, sivil toplum
örgütü temsilcileri, siyasiler ve normal vatandaşlar olmak üzere 7 kişiden
oluşmaktadır.
