Engelleri birlikte aşalım!

1992 yılında Birleşmiş Milletler’in aldığı karar sonrası
kabul edilen “3 Aralık Dünya Engelliler Günü” Karacabey’de de kutlandı.

            Karacabey
Fiziksel Engelliler Eğitim ve Dayanışma Derneği, günün önemi nedeniyle dün
Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk sundu.

            Dernek
Başkanı Serhat Çetin Şener önderliğinde toplanan yönetim kurulu üyeleri,
engellileri bir gün değil, her gün düşünmek gerektiği mesajını verdi.

            Konuyla
ilgili kısa bir açıklama yapan Dernek Başkanı Serhat Çetin Şener, engelli
vatandaşlara her zaman destek verilmesini istedi.

            Tüm ilçe
halkının konuya duyarlı olması gerektiğini belirten Şener, “Engelli olmak suç
değildir. Önemli olan engelli vatandaşlarımızı topluma kazandırmaktır. Bu
herkesin sorumluluğudur. Başta ilçe halkımız olmak üzere hayırsever
insanlarımızdan ve devletimizden her zaman destek bekliyoruz” dedi.

            Bu arada,
Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği Yetkilileri Birol
Demirmen ile İsmail Düzdağ da, “Engelliler Günü” nedeniyle Dernek Başkanı
Serhat Çetin Şener’e çiçek takdim ederek, her zaman yanında olduklarını
söyledi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.