Dingin’in Karacabey sevdası

Onuruna veda yemeği
istemedi:

Karacabey Milli Eğitim Şube Müdürü iken, 15 Temmuz’da
Büyükorhan Milli Eğitim Müdürlüğüne atanan Emin Dingin’in Karacabey’e olan sevdası
ilginç bir olayla anlatıldı.

            Dingin’in
ilçeden ayrılacağı günlerde Milli Eğitim’deki mesai arkadaşları veda yemeği
düzenlemek istedi. Ancak bu yemeği nazik bir dille istemediğini belirten
Dingin, “Veda Yemeği düzenlemek demek, Karacabey’e veda etmek demektir. Oysa
ben Karacabey’den en verimli dönemimde geçici olarak ayrıldım. Görev verilirse
yeniden seve seve dönmek isterim. Karacabey benim ilçemdir” dediği öğrenildi.

            Gittiği
günden bu yana yeri dolmayan ve eğitim camiası tarafından aranan Emin Dingin,
çalışkanlığı, paylaşımcı ve kucaklayıcı özellikleriyle her kesimden insanın
gönlünde taht kurdu.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.