Demirtaş, teşekkürlerle uğurlandı!
Beylik İlköğretim’de
anlamlı tören:
Karacabey Beylik İlköğretim Okulu’nda 5 yıl vekaleten
müdürlük yapan Uzman Öğretmen Akif Demirtaş, teşekkür plaketleriyle uğurlandı.
Karakoca
Köyü’ne asaleten müdür olarak atanan Akif Demirtaş için dün Beylik Köyü
İlköğretim Okulu’nda veda töreni düzenlendi. Öğretmen ve öğrencilerin katıldığı
törende, köy muhtarları ile okul aile birliğine başkanlık edenler de hazır
bulundu.
Ovaesemen,
Hamidiye ve Beylik Köyü öğrencilerinden oluşan okula, önemli hizmetler sunan
Akif Demirtaş, özellikle halkla iç içe olması ve sorunları birlikte çözüm yolu
aramasıyla takdir topladı.
Öğretmen ve öğrencileri tarafından da çok sevilen ve
sayılan Demirtaş’ın gidişi burukluk yarattı.
Törende
Beylik Köyü Muhtarı Süleyman Ersen, Hamidiye Köyü Muhtarı Cemal Erdem ile Ova
Esemen Köyü Muhtarı Müslim Günen, hizmetlerinden dolayı Müdür Akif Demirtaş’a
plaketle teşekkür etti. Akif Demirtaş’ın 5 yıllık müdürlüğünde, Okul Aile
Birliği Başkanı olan Cavit Ertan, Coşkun Fidan, Ersin Ayyıldız ile halen
görevini sürdüren Nejdet Altay da minnettarlıklarını dile getirdi.
Duygulu
anların yaşandığı törende muhtarlara ve köy halklarına teşekkürlerini ileten
Demirtaş, uyumlu bir çalışma ile en iyi hizmeti vermeye çalıştıklarını
kaydetti. Beylik Köyü İlköğretim Okulu’nu unutmayacağını dile getiren Akif
Demirtaş, öğrencilerine çok çalışmaları konusunda son öğütlerini verdi.
Beylik
İlköğretim Okulu’nda Akif Demirtaş’tan boşalan müdürlük görevine Müdür
Yardımcısı Adem Dönmez’in vekalet edeceği bildirildi.
