Bu nasıl kömür dağıtımı?
Saadet ve Hamidiye
Mahalleleri’nde oturan vatandaşlar isyanda:
Karacabey Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’nın ihtiyaç
sahibi vatandaşlara yönelik dağıttığı kömürler bu yıl da tartışma konusu oldu.
21
mahalledeki ihtiyaç sahibi vatandaşlara yönelik kömür dağıtımında ayrımcılık
yapıldığı iddiaları yine gündeme düştü.
19 mahalledeki ihtiyaç sahiplerinin evlerine kadar
bırakılan kömürlerin, Saadet ve Hamidiye Mahallelerinde dağıtılmadığı ileri
sürüldü.
Saadet ve
Hamidiye Mahalleleri’nde oturan ihtiyaç sahibi vatandaşların, muhtarlıklardan
aldıkları kağıt ile Belediye Kademe Amirliği’nden kömürlerini alabildikleri
bildirildi.
Duruma
isyan eden Saadet ve Hamidiye Mahalle halkı, bunun ayrımcılık olduğunu belirtti.
Kömürlerini almak uğruna yol ve araç masrafı yapmak zorunda kaldıklarını dile
getiren vatandaşlar, “Bize, ‘Yağmacılık’ olur diye kömürleri evlere
bırakmadıklarını söylüyorlar. Geçen yılda aynı gerekçesi ileri sürdüler. Böyle
bir mantık olabilir mi? Devlet vatandaşının böyle mi yanında olmalıdır? Diğer
tüm mahallelerdeki vatandaşların evlerine kadar bırakılan kömürler, bize
gelince yapılmıyor. Bizler, ikinci sınıf vatandaş mıyız? O kömürleri alana
kadar yol ve araç masrafı yapmak zorunda kalıyoruz. Zaten ihtiyaç sahibiyiz.
Paramız olsa, kendi kömürümüzü kendimiz alırız” diyerek isyan etti.
