‘Bu Benim Eserim’e tam not
Atatürk İlköğretim’in
proje geleneği sürüyor:
Karacabey Atatürk İlköğretim Okulu, başarılarına bir
yenisini daha ekledi. Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından her yıl
düzenlenen “Bu Benim Eserim” adlı proje yarışmasında, Atatürk İlköğretim
Okulu’ndan bir eser bu yıl da başarılı bulundu.
“Topraktan
Aldığımı Toprağa Vermek İsterim” adlı proje ile yarışmaya katılan Atatürk İlköğretim
Okulu, bu çalışması ile “Bölge Çalışma Grubu”nda yarışmaya hak kazandı.
Projeyi,
Fen ve Teknoloji öğretmeni Sedat Sabancı rehberliğindeki öğrenciler; Fatma Nur
Zengin ile Çağla Tüfek hazırladı. Öğrenciler bu çalışmayı hazırlarken
kendilerine rehberlik eden öğretmenlerine teşekkür ederken, böyle bir çalışma
içinde olduklarından dolayı çok mutlu olduklarını belirttiler.
Okul müdürü
Erdal Akdağ önderliğinde geçen eğitim
öğretim yılında da Karacabey’i Bursa’da bir proje ile temsil eden Atatürk
İlköğretim, bu yılda 1 matematik, 2 tane de Fen ve Teknoloji alanında olmak
üzere 3 proje ile başvurdu. Bir proje, komisyon tarafından başarılı bulunarak
“Bölge Çalışma Grubu”nda temsil edilmeye layık görüldü. Gelecek yıllarda da
daha çok projeler ile bu tür çalışmalarda bulunulacağı bildirildi.
