Bemsa, üçüncülüğü kutladı
Karacabey Gençlik ve Spor Müdürlüğü’nce düzenlenen Salon
Futbol Turnuvası Olgunlar klasmanında üçüncü olan Bemsa, başarıyı doyasıya
kutladı.
Masalcı
Çangal Restaurantta, Başkan Semih Uzunoğlu önderliğinde bir araya gelen Bemsalı
futbolcular, önümüzdeki yıl şampiyonluk için ter dökeceklerini belirtti.
Başkan
Semih Uzunoğlu, ilk kez katıldıkları turnuvadan kupa ile ayrılmanın mutluluğunu
yaşadıklarını söyledi. İlçedeki bu tür organizasyonlara bundan sonra da
katılacaklarını ifade eden Uzunoğlu, Futsal’da mücadele eden tüm takımları
kutladı.
Sporun
dostluk, barış ve kardeşlik olduğu mesajını veren Uzunoğlu, turnuvayı
düzenleyen İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Şaban Bayraktar ile ekibine teşekkür
etti.
Bemsa
Takım Kaptanı Behlül Bora, kendilerine spor yaptırma olanağı tanıyan Bemsa
Ltd.Şti.’ne ve mücadelelerinden dolayı da takım arkadaşlarına teşekkür etti.
Kupa
yemeğine katılan Sütaş A.Ş. İnsan Kaynakları Müdürü Şefik Etçi ise, “İlk kez
mücadele ettikleri turnuvada önemli bir başarı elde eden Bemsalı sporcuları
kutluyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.
Daha sonra Bemsalı futbolcular;
Derya Durmuş, Serdar Sanlı, Çetin Yağcı, Ali Sala, Yavuz Atalay, Ertan Güleç,
Nurettin Şahin, Halil Başkurt, İrfan Şen, Hasan Özdemir, Kıvanç İncekli Teknik
Direktör Sedat Avşar öncülüğünde geç saatlere kadar eğlendi.
