Belediye Hayvan Pazarı hizmete girdi

Karacabey Belediyesi’ne ait Hayvan Pazarı dün hizmete
girdi. Panayır Mevkii’nde bulunan Hayvan Pazarı bundan böyle her Cuma günü
faaliyette olacak.

            Çiftçi
Malları Koruma Derneği, Ziraat Odası ve Damızlık Sığır Yetiştiricileri
Birliği’nin de önemli katkı sağladığı Hayvan Pazarı’nın açılışı renkli
görüntülere sahne oldu.

            Hayvan
Pazarı’nın ilk müşterisi ise Belediye Başkanı Ergün Koç oldu.

2 çift 3 aylık kuzu satın alan Koç, buranın zaman içinde
daha da güzel bir hale getirileceğini söyledi. Başkan Koç, Hayvan Pazarının
daha etkin hale gelmesi için gereken çalışmaların yapılacağını belirtti.
Belediye Veterineri Aybars Tunalı da her Cuma günü pazara gelerek hayvanların
kontrolünü sağlayacak.

            20 dönüm
alan üzerine kurulan ve alt yapısı tamamlanmış pazara çevre il ve ilçelerden de
çok sayıda satıcı ve müşterinin gelmesi bekleniyor. Hayvan Pazarı’nın açılışına
yoğun ilgi gösterilirken, satıcı ve müşteriler arasındaki pazarlıklar ise
görülmeye değerdi.

            Dünkü açılışa Belediye Başkanı Ergün
Koç’un yanı sıra, Çiftçi Malları Koruma Derneği Başkanı Saadettin İnce, Ziraat
Odası Başkan Vekili ve Belediye Meclis Üyesi Raif Kayacan ve Damızlık Sığır
Yetiştiricileri Kooperatifi Başkanı Mehmet Erdem ile çok sayıda hayvan satıcı
ve müşterisi katıldı.    

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.