‘Atatürk’ismi tartışılmaz!

ADD yöneticileri Kent
Meydanı için Başkana dilekçeyi sundu:

Karacabey Atatürkçü Düşünce Derneği, yapımı sürdürülen
Katlı Otopark Kent Meydanı’na “Atatürk” isminin verilmesi için Belediye Başkanı
Ergün Koç’a dilekçe verdi.

            ADD Şube
Başkanı Fahri Çeki ve etkin üyeler; Erol Yüksel Cingil ile Kenan Gündem’in
Başkan Koç’a sundukları dilekçede son meclis toplantısında yaşananları ve
olumsuz tartışmaları üzüntüyle karşıladıklarını belirtti. Karacabey’e yapılan
her türlü yatırımı desteklediklerini belirten Dernek Başkanı Fahri Çeki,
“Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Atatürk isminin bu şekilde tartışma konusu
yapılmasını doğru bulmuyoruz. Yapılacak bu yere ‘Atatürk’ isminin verilmesini
istiyoruz. Buraya yakışanda budur” dedi.

            ADD’li
yöneticilerin büyük bir hassasiyet örneği gösterdiğini dile getiren Başkan
Ergün Koç, son meclis toplantısında yaşananların muhalefetten kaynaklandığını
belirtti. Muhalefetin yaklaşımını samimi bulmadığını açıklayan Koç, “Sizlere
duyarlılığınız için teşekkür ediyorum. Ne yapıyorsak Karacabey içindir. Ancak
muhalefet üyeleri sırf muhalefet olsun diye bu önemli öneriyi komisyona havale
ettiler. Halk bunları affetmeyecek” diye konuştu.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.