Sağlık’ta sorunlar çözüme kavuşmalı!

BBP, “14 Mart Tıp
Bayramı”nı kutladı:

Karacabey Büyük Birlik Partisi Başkanı Cengiz Efe, “14 Mart
Tıp Bayramı”nı kutlarken, sağlık sisteminin iyi koşullarda hizmet vermesi
gerektiğine dikkat çekti.

            Efe,
sağlık hizmetleri niteliğinin yükseltilmesi, hastane koşullarının iyileştirilmesi,
hasta-doktor iletişiminin eksiksiz sağlanabilmesi ve nitelikli personel
gereksiniminin karşılanması yönündeki çabalara hız verilmesi gibi konuların
önemli olduğunu belirtti.

            Efe,
“Sosyal devlet anlayışının en önemli unsurlarından biri; sağlık hizmetlerinin
gereği gibi yerine getirilmesidir. Sağlıklı hayat, insanların vazgeçemeyeceği
temel bir haktır. Etkin ve kaliteli bir sağlık sistemi, nitelikli bir toplumun
en önemli şartıdır. Cumhuriyetin ilanından sonra ülkemizde sağlık eğitiminin ve
hizmetlerinin yaygınlaştırılması yolunda önemli gelişmeler yaşanmıştır.

            Tıp
alanında yaşanan olumlu gelişmelerle birlikte, bazı sorunların olduğu da bir
gerçektir. Sağlık hizmetlerine yönelik yatırımları artırarak, sağlık
hizmetlerinin kalitesini yükseltmek, bütün vatandaşlarımızın eşit koşullarda
hizmetlerden yararlanmalarını sağlamak temel hedeflerimizdendir.

            Sağlık
çalışanlarının birikimleri ve eğitimleriyle insanları daha uzun ve daha iyi
koşullarda yaşatmak, sağlık sorunlarını gidermek için gösterdikleri çabaları
takdirle karşılıyoruz.

            Hekimler
şu anda mesleki sorunlar, yetersiz donanım, çağdaş sağlık politikalarını
geliştirememe ve benzeri sorunları yaşamaktadır. Aldıkları eğitimin
niteliğinden hiçbir biçimde kuşku duymadan, güç koşullar altında, özverili
çalışmalarla yetişen hekimlerimizden verimli biçimde yararlanmayı amaçlayan
politikaların benimsenmesi ve uygulanması gerekmektedir” dedi.

            Büyük
Birlik Partisi’nin sağlık çalışanlarının yaşadıkları sorunların çözümüne
yönelik düzenleme ve iyileştirmede gerekli desteği her zaman vereceğine işaret
eden Cengiz Efe, “Bu duygu ve düşüncelerle, Büyük Önder Atatürk’ün ‘Beni Türk
hekimlerine emanet ediniz’ diyerek, onurlandırdığı ve tıp tarihinde önemli
gelişmelere imza atmış, görevlerini her türlü koşulda özveri ile yerine
getirmeye çalışan başta Karacabey’imiz olmak üzere bütün sağlık çalışanlarını
kutluyor, çalışmalarında başarılar diliyorum. Hayatını kaybeden sağlık
çalışanlarına Yüce Allah’tan rahmet diliyorum” şeklinde sözlerini noktaladı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.