Okullar tatile girdi

Karne ve mezuniyet
heyecanı:

Karacabey’de dün 14 bin 441 öğrenci ile 750 öğretmen
2009-2010 eğitim-öğretim yılını tamamladı. İlk ve ortaöğretimlerde yaşanan
karne ve mezuniyet heyecanı ise görülmeye değerdi.

            İlköğretim
okulu öğrencileri Seviye Belirleme Sınav streslerini atlattığı için tatile
erken girerken, lise son sınıfı öğrencilerini 2 haftalık zorlu üniversite sınav
maratonu bekliyor.

            3,5 ay
sürecek yaz tatilinin ardından, 2010-2011 eğitim öğretim yılı 20 Eylül 2010’da
başlayacak.

Sadık Yılmaz Ticaret
Lisesi’nde buruk sevinç!

Karacabey Sadık Yılmaz Ticaret Lisesi’nde dün yapılan karne
ve mezuniyet töreni buruk geçti. Önceki gün 9. sınıf öğrencisi Hakan Alkış’ın
ani ölümü duygulu anları da beraberinde getirdi.

            Kaymakam
Dursun Balaban, Garnizon Komutanı Jandarma Yüzbaşı Galip Erbil ile Milli Eğitim
Müdürü Hasan Turhan’ın da katıldığı törende başarılı öğrenciler ödüllendirildi
ve ardından da kepler havada uçuştu.

            Milli
Eğitim Müdürü Hasan Turhan, mezun olan öğrencilere üniversite sınavlarında
başarı dilerken, “Asıl hayat şimdi başlıyor. Yaşam boyu başarılı olmanızı
dilerim” dedi.

            Kaymakam
Dursun Balaban ise, başarılı öğrencileri kutlarken, tüm öğrencilerin
istedikleri zaman başarıya ulaşabileceklerini vurguladı. Balaban, “Kendi
ayaklarınızın üstüne basma çağındasınız. 4 yıl göz açıp kapayana kadar geçtiğini
biliyorsunuz. Şunu asla unutmayın ki, bir şeyi isterseniz başarırsınız” diye
konuştu.

            Velilere
de seslenen Balaban, çocuklarını yalnızca karneyle değerlendirmemelerini,
sürekli destek vererek yanlarında olduklarını hissettirmelerini istedi.

            Konuşmalarından
Kaymakam Dursun Balaban, Garnizon Komutanı Jandarma Yüzbaşı Galip Erbil ile
Milli Eğitim Müdürü Hasan Turhan başarılı öğrencilere belgelerini takdim etti.
Tören mezun olan öğrencilerin kep atmasıyla sona erdi.

14 Eylül’de neşeli
tören

İlçe genelindeki karne heyecanı 14 Eylül İlköğretimde de
yaşandı. Velilerin yoğun ilgi gösterdiği törende, öğrencilerin karne sevinçleri
görülmeye değerdi.

            Okul
Müdürü Oktay Köseoğlu önderliğinde tüm öğretmenlerin katılımıyla gerçekleşen
törende başarılı öğrencilere belgeleri verildi. Tören de ayrıca, 7/B sınıfı
öğrencisi Ayça Salgın’ın Çevre ve Orman Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı
işbirliğinde Türkiye genelinde gerçekleştirdiği, “Çevre” adlı sunu yarışmasında
elde ettiği başarı bir kez daha kutlandı.

            Yarışma sonrası
kazandığı bisiklet hediyesini Okul Müdürü Oktay Köseoğlu’nun elinden alan Ayça
Salgın’ın bu mutluluğuna proje mimarı Sınıf Öğretmeni Sezgin Kaya ile annesi
Arzu Salgın da ortak oldu.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.