“Çakma değil, gerçek AK Partiliyiz”

AKP’li Belediye
Meclis Üyeleri, Denetleme Kurulu Raporu’na yapılan eleştirilere yanıt verdi:

Karacabey Adalet ve Kalkınma Partisi Belediye Meclis
Üyeleri; Orhan Güzel, Fahrettin Nerse ve Nurgül Özatilla, Denetleme Raporu’nu
küçümseyerek kendilerini mahkemeye vereceğini söyleyen Belediye Başkanı Ergün
Koç’u konuları saptırmakla eleştirdi.

            Koç’la her
yerde tartışmaya hazır olduklarına dikkat çeken AKP’li meclis üyeleri,
Denetleme Kurulu Raporu’nda hiç kimseyi hedef almadıklarını belirtti.
Komisyonda kılı kırk yararak titiz çalıştıklarını dile getiren AKP’li üyeler,
“Dosya ve evraklarda ne gördüysek onları raporladık. Abartmadık. Asla yalan
yazmadık ve kimseyi hedef almadık. Sorumluluğumuzun bilinci içinde olduk.
Tarafsız görev yapmaya özen gösterdik” dedi.

Başkan bizi
küçümsüyor!

Belediye Başkanı Ergün Koç’un basın yoluyla kendilerini
küçümsediğini ileri süren AKP’li meclis üyeleri, komisyon raporunda yer alan
birkaç maddeyi yeniden sorguladı; “Bizler bu konuda mahkemede de tartışmaya
hazırız. Hiç kimseden korkumuz yok. Ancak kafalarda soru işareti bırakan birkaç
maddeyi kamuoyuna hatırlatmak istiyoruz.

            160 bin
nüfuslu İnegöl Belediyesi bir yıllık sinek ilaçlama ve köpek toplama hizmetini
20 bin liraya yaparken, 52 bin nüfuslu Karacabey Belediyesi’nin aynı hizmeti
661 bin liraya yaptırması düşündürücü değil mi? Yoksa bizim belediyemizin
sinekleri daha mı çok, pek anlamadık?

            Vasıfsız
işçi hizmet alımında mütahite yalnızca kar payı olarak 864 bin ödenmesi yalan
mı? Ayrıca fazladan sigorta ücreti 150 bine yaklaşan ödemeye ne demeli? Üstelik
vasıfsız bir işçinin belediyeye 1 aylık maliyeti 2 binin üzerinde değil mi?
Vasıfsız işçi değil de, profesör mü çalıştırıyoruz?

            Belediye
araçlarına onarım ve bakımı için 693 bin ödenmesi yalan mı? Acaba belediyenin
tüm araçlarının toplam değeri 693 bin lira eder mi?

            Belediyenin
bütün sigorta işlerini Karacabey’de onlarca sigorta acentesi varken
Mustafakemalpaşa’da yaptırması tesadüf mü? Yoksa Mustafakemalpaşa’daki sigorta
acentesi Başkanın akrabası mı?

Çakma değil özde AK
Partiliyiz!

Bizler kuruluşundan itibaren görev yapan özde AK
Partiliyiz. Çakma AK Partili değiliz. Liderimiz Sayın Başbakanımız Recep Tayyip
Erdoğan’ın istediği gibi ve onun yolundan gidiyoruz. AK Partili belediye
başkanı olduğu için yapılan olumsuzlukları eleştirip yazdığımız için
şaşıranlara şunu hatırlatmak isteriz. Hiçbir AK Partili hakikatin üstünü
örtmez. Üstünü örtmekle hakikat değişmez. Hiçbir AK Partili yanlışa göz yummaz.
Göz kapamakla gece olmaz. Gözünü kapayan yalnızca kendine gece yapar.

            Amacımız
kişilerin değil, Karacabey halkının menfaatlerini korumaktır. AK kadrolu AK
belediyeciliği ile Karacabey halkının tanışması yakındır.”    

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.